Com agrupar les dades de diverses cel·les, en una sola.

Si tenim tota una sèrie dades en diverses cel·les, ja sigui en una fila, en una columna, o en una matriu (files i columnes) i volem tenir-les totes en una sola cel·la, Excel ens ofereix la funció MATRIUATEXT.

Aquesta funció, inclosa dintre de les Fórmules de text, s’anomena ARRAYTOTEXT en anglès i ha estat traduïda al castellà com a MATRIZATEXTO. És una funció disponible per les versions de subscripció Microsoft 365

Sintaxi

La sintaxi d’aquesta funció té només 2 arguments:

=MATRIUATEXT (Matriu, Format)

  • Matriu: És el rang de cel·les del qual volem agafar les dades

  • Format: És un valor que pot ser 0 o 1 i ens serveix per indicar en quin format volem les dades. Si el valor és 0 serà un format de dades net, i si el valor és 1 els posa en format de matriu, és a dir, amb els limitadors de fila, etc. Aquest paràmetre és opcional i en cas de no indicar-lo, Excel agafa el valor 0 com a predeterminat.

Exemple

Feu un comentari